Aktualności OFERTA Porady online O nas startbiznes

Kariera

Podstawą naszego działania jest ciągłe podnoszenie kwalifikacji oraz rzetelność i profesjonalizm w obsłudze klienta. 

Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą  w dynamicznie rozwijającej się młodej organizacji, prześlij do nas swoje CV na adres: rekrutacja@adjutus.pl


Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:

ASYSTENT KOORDYNATORA PROJEKTU

Zakres obowiązków: • Współpraca z koordynatorem. • Gromadzenie i przetwarzanie danych uczestników projektu. • Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa, techniczna i archiwizacyjna projektu. • Organizacja spotkań informacyjnych dotyczących projektu. • Współuczestnictwo w rozliczaniu finansowym, sprawozdawczości i prowadzeniu dokumentacji. • Kontakty z uczestnikami i usługodawcami w projekcie. • Nadzorowanie pracy specjalistów. • Promowanie projektu.

Wymagania obligatoryjne: • Wykształcenie wyższe magisterskie. • Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – min. 1 rok. • Doświadczenie w pisaniu wniosków o dofinansowanie (przynajmniej jeden napisany wniosek, który zostały pozytywnie rozpatrzone w ramach oceny merytorycznej). • Biegła obsługa komputera. • Bardzo dobra znajomość MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania fakultatywne: • Znajomość zasad i procedur właściwych dla realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE. • Znajomość postanowień ustawy prawo zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych. • Umiejętność pracy w zespole, w tym komunikatywność i kreatywność. • Umiejętność pracy samodzielnej i pod presją czasu. • Pozytywne nastawienie, otwartość, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

SAMODZIELNA KSIĘGOWA

NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI:
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych; 
- sporządzanie bilansów, sprawozdań; 
- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT); 
- księgowanie KPiR; 
- rozliczanie wynagrodzeń pracowniczych; 
- rozliczanie składek ZUS; 
- rozliczanie podatku VAT (z deklaracjami VAT-7); 
- prowadzenie rejestru środków trwałych; 
- współpraca z Klientami i instytucjami.

WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowane finanse, rachunkowość) bądź pokrewne; 
- znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych obowiązków; 
- min.2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku; 
- doświadczenie w obsłudze Klientów; 
- znajomość programu Płatnik; 
- znajomość obsługi pakietu Office; 
- samodzielność; dyspozycyjność; umiejętność pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; 
- znajomość oprogramowania Comarch Optima lub(i) języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

ADJUTUS. Biuro rachunkowe. Doradca podatkowy

ul. Tysiąclecia 14/C11
38-400 Krosno
Email:
kontakt@adjutus.pl
Telefon:
694585760
używam comarch iKsiegowosc24

projekt i wykonanie BerMar multimedia